dissabte, 20 d’octubre del 2012

ESMORZAR A L'HERBA


Sorpresos, s'aturen durant un moment. No s'esperaven trobar tota aquesta colla de brètols ocupant el seu racó secret.
- merda, no pot ser, i ara que fem?
- busquem un altre lloc més apartat, mentre jo em torno a recollir el monyo.
- encara som massa a prop d'ells, vols continuar?
- sí, és el què més desitjo.
- la teva actitud em dóna trempera i moltes ganes de seguir endavant.
- ja veuràs que seguin aquest llit de molsa, aviat trobarem un bon niu de rovellons.

14 comentaris:

  1. si és que el bosc n'és ple de gent. aviam si en troben, amb les pluges que venen i la calor que està fent, segur que n'hi haurà a grapats d'aquí uns dies.

    ResponElimina
  2. haha, molt divertit! I no s'hi val malpensar, eh?!

    ResponElimina
  3. Bona aquesta, ens havies fet pensar tota una altra cosa, eh lladre!

    ResponElimina
  4. He, he, he... m'ha agradat el teu joc, i és que no es pot estar tranquil ni al bosc!

    ResponElimina
  5. Tant de bo que no acudeixin les abelles, atretes per l'almívar del mal pensament. ^0^

    ResponElimina
  6. Sorprenent final, tota l'estona creient que anaven a buscar caragols.

    Molt bo!

    ResponElimina
  7. Ara se'n diu collir bolets?...

    Molt divertit, Montse. I amb un final inesperat.

    ResponElimina
  8. aquests doble sentits si que són bons....m'encanta la història. Molt bé

    ResponElimina
  9. Molt bona Montse deu n'hi do la mar de relats diferents i divertits que està donant aquest quadre! m'ha agradat molt !

    ResponElimina
  10. Fantàstic, ai que ara començarem a malpensar de tots els que van a buscar bolets!!

    ResponElimina
  11. Al bosc aviat hi haurà més boletaires que bolets...No sabia que calia deixar-se anar la cabellera!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  12. Té mooooltes lectures! Un petó, MONTSE.

    ResponElimina